לייב תזונה – 5 מוצרים שהתחפשו לבריאים

1. חטיפי אנרגיה:
חטיפי אנרגיה עתירים בסוכרים והערך הקלורי שלהם יכול להיות שווה ערך לממתק שוקולדי אחר.
לא זאת בלבד, חטיפי אנרגיה אינם משביעים לאורך זמן בשל תכולת הסוכרים הפשוטים .

2. מיץ טבעי:
מיץ טבעי בהחלט מכיל ויטמינים ומינרלים
אך בפעולת סחיטת הפרי אנחנו מפיקות את המיץ של הפרי שמכיל בעיקר סוכר ומים ומוציאות את הסיבים התזונתיים אשר מעכבים את ספיגת הסוכר בדם.
לכן, שתיית מיץ טבעי יכולה לגרום לקפיצות בערכי הסוכר בדם וגם לתרום לא מעט קלוריות לתפריט היומי שלכן.

3. מתנות חינם:
תקבלו רק מההורים שלכן!
ממתקי דיאט כדוגמאת ארטיקים, גלידות ושתיית משקאות דיאט מכילים כמות יחסית גבוהה של ממתיקים מלאכותיים.
יש לצרוך ממתיקים מלאכותיים בכמות מתונה.

4. שמן קוקוס:
שמן קוקוס מכיל כמות גבוהה של חומצות שומן רוויות.
חומצות שומן רוויות נקשרות בתחלואת כלי דם ולב ולכן יש לצרוך את שמן הקוקוס במתינות.
שמנים צמחיים אשר מומלצים לצריכה יום יומית הינם שמנים צמחיים שמכילים חומצות שומן בלתי רוויות כמו שמן זית, אבוקדו, טחינה ועוד…

5. פריכיות אורז:
פריכיות אורז הינן סמל סטטוס לאדם שעושה דיאטה אך הן לאו דווקא בריאות כפי שחשבתן.
לפריכיות אינדקס גליקמי גבוה יחסית ולכן הן לא משביעות לאורך זמן.
לפעמים כדי לאכול פרוסת לחם מלא עם ערך קלורי זהה לפריכיות ולהיות שבעות לזמן ארוך יותר.

נגישות