לייב תזונה – 5 הרגלים משמינים

1. ללכת לישון מוקדם:
שינה היא אחד מהפקטורים החשובים לרידה במשקל.
ישנן סיבות רבות לתרומתה של השינה לתהליך שלכן אך אחת הסיבות החשובות היא עייפות
מכיוון שאתן מושכות את העייפות שלכן בשעות הערב ולעיתים אף "מחזיקות" את עצמכן מללכת לישון, את הולכות לישון מאוחר מאוד, ישנות מעט מידי וקמות עייפות למחרת.
עייפות יכולה להוביל אתכן לאכילת יתר על מנת לנסות ולספק אנרגיה לגוף ואף לבחור במאכלים מעוררים אך לא נכונים כגון שוקולד וכדומה

2. אתן נותנות לכישלון להפתיע אתכן
אורח חיים בריא הוא תהליך ארוך טווח
ובתהליך שכזה, יש סיכוי שמידי פעם יהיו לכן נפילות וחריגות.
הכינו את עצמכן לזה שלא תמיד תצליחו להתמיד ולבחור נכון וכך לא כל כישלון קטן יערער אתכן ויוציא אתכן מהמסלול.

3. אוכלות ליד- אוכלות את המקרר
כולנו בנות אדם, לכולנו חשקים ומאכלים אהובים.
במידה ומתעורר בכן חשק עז למאכל מסוים אל תאכלו ליד המאכל, איכלו את המאכל.
שלבו מאכלים אהובים בשבוע שלכן ומצאו את האיזון. יש לכן חשק למתוק- שלבו מתוק בתפריט בחוכמה.

4. חשיבה דיכוטומית
חשיבה של כן/לא או שחור/לבן
חשיבה דיכוטומית היא חשיבה קיצונית.
אם אני בדיאטה אני מקפידה מאוד, לא סוטה מהכללים ואילו אם נפלתי – נהרס לי הכול.
ואם אני לא בדיאטה אני אוכלת הכול והורסת הכול עד הסוף.
רככו את אופן החשיבה שלכן, כך שגם אם סטיתן מהמסלול, תוכלו תמיד לעלות בחזרה על הסוס בלי תחושות אשם .

5. מנסות להפוך רע לטוב
תהליכים שמתחילים מתוך מקום שלילי, סופם להסתיים עם תוצאות שליליות.
התחילו תהליך ממקום מקבל ושלם כך תבטיחו לעצמכן תהליך קל יותר, נוח יותר להתמדה וברוב המקרים, גם עם תוצאות טובות יותר.

נגישות