לייב תזונה – איך חוזרים לשיגרה?

 

לא מנסות-עושות
כשם שלא הייתן נותנות לילדים שלכן לנסות ולגשת למבחן, אלא אתן מצפות מהם שילמדו, ישקדו ויעשו את המבחן כמו שצריך, כך תנהגו בעמכן.
נכנסתן לתהליך- תעשי
אל תנסי ותשאירי לך פתח להיכשל

שחררי את רצפת האגן
ההבנה שתהליך בריא טומן בחובו הצלחות וכישלונות, עליות וירידות הוא הכרחי להתמדה שלכן.
היו סלחניות כאשר סטייתן מעט מן המסלול, כך יהיה לכן קל ומהיר יותר לחזור אליו.

קבעי גבולות גיזרה
לצאת מהשגרה זה כיף גדול, קבעי ליציאה שלך מהגיזרה זמנים ליציאה וחשוב יותר,
זמנים שבהם את חוזרת לשגרה בכל הכוח.

לא זורקים הכול לפח
גם אם יצאתן לחופשה או יצאתן מהשגרה אל תשכחו את כל העקרונות שכבר תרגלתן.

כלום לא מחכה לכן בחוץ
הרבה פעמים בזמן קושי, אתן נזכרות בתקופה שלא הגבלתן את עצמכן ולא התאמנתן ואתן מתגעגעות ל'אישה ההיא'.
זיכרו היטב גם ברגעים הקשים שהאישה ההיא שנרשמה לסדנאות חוותה קשיים יומיומיים שהובילו אותה להירשם לסדנה ולהחליט לעשות שינוי.

נגישות