איזור זה מיועד למשתמשות רשומות המחוברות לאתר.

הנחיות כתובות – סדנת ילדים בריא בבית

הנחיות לחודש ראשון:
ילדים 

  • פירות – פרי אחד ליום.
  • ירקות לפחות ארוחה אחת שתכיל ירקות במהלך היום. 
  • ממתקים – להפחית לעד 3 מנות מתוקות ליממה, מנת ממתק = 100-150 קלוריות.
  • דוגמאות לממתקים – 2-3 פתי בר, 2 אוריאו, 2 עוגיות שוקולד צ’יפס, פרוסת עוגה דקה, שוקולד מיני ( מקפולת, פסק זמן…), ביצת הפתעה, אצבע קינדר.
    חטיפים מלוחים קטנים עד 25 ג’, חטיף אנרגיה, כוס מיץ, כוס שוקו, מעדן, כוס בייגלה, ברד קטן.
    ארטיק/גלידה עד 130 קלוריות : ארטיק קרח, גומיגם, סולרו, חמשושים, לה – פרוטה וכו’.
  • מסכים ואוכל – הגבלת ארוחה אחת ליום בלבד עם מסכים.
  • ספורט – פעם בשבוע אחרי צהריים : שעה של פעילות ספורטיבית כגון: קפיצה על חבל, הליכה, אופניים, גן שעשועים, טיול בפארק, ריקוד בבית, אימון משפחתי בבית.
  • מים – לשים לב לצבע של הפיפי, במידה וצהוב ללכת לשתות כוס מים אחת לפחות.

    הורים 

  • ארוחות משפחתיות – לאכול לפחות ארוחה אחת בשבוע משותפת עם הילדים (לא חייב שני ההורים יחד, אך חשוב שלפחות אחד ההורים שישתתף ויאכל).
  • אימון משותף – פעם בשבועיים – אימון משותף של ההורה והילד. ניתן אימונור, ניתן גם ריקוד מול יוטיוב יחד.
  • אוכל מבחוץ – הזמנה/אכילה של עד פעמיים בשבוע אוכל מבחוץ (מסעדות, בתי קפה, מאפיה וכו’)
  • דוגמה אישית בארוחה – לאכול בעצמי סלט ירקות גדול פעם בשבוע ליד הילדים כחלק מאחת הארוחות במשך היום